יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

מה הן האפשרויות?



אחת מן ההוצאות הגדולות של בתי עסק, מקורה בהוצאות תקשורת, בין אם מדובר בקווים ניידים, בקווים נייחים, באייפונים וכדומה, אשר מחזיקים אותם – הן ההנהלה והן רוב העובדים והחשבונות שמגיעים מדי חודש יוצרים חור רציני בתקציב. במאמר זה נדון על איתור ספקים, חיסכון בעלויות תקשורת, וכן ניהול מלאי – מה הן האפשרויות הטובות ביותר עבור בעלי העסקים מבינכם.

כדי להגיע למצב של חיסכון בעלויות תקשורת – יש לבצע איתור ספקים נכון: איתור ספקים של חברות תקשורת, איתור ספקים סלולאריים וכדומה – ואתם יש לדון מחדש – מה הן הדרכים הטובות ביותר, כדי לבצע חיסכון בעלויות תקשורת – הן בהתאמת תוכנית חדשה עבורכם, הן ביטול תוכניות שירותים שאינם משתמשים בהן.
כמו כן, בקשו חבילות שיותאמו לאופן הדיבור שלכם וכדומה – צמצום העלויות וההתייעלות עם כל ספקי התקשורת הנ"ל ונוספים, יביא לכדי חיסכון בעלויות תקשורת.

ידועה העובדה, כי ישנן הרבה טעויות בחשבוניות של ספקי התקשורת, לרוב 5% עד 8% מהן נוטות לטובתן; וכדי להקפיד על חיסכון בעלויות תקשורת, יש להשתמש בתוכנת ניהול מלאי, אשר תודיע על סיום חוזה ותשווה בין התצרוכת שלכם בפועל לבין מה שמוצג בחשבוניות של ספקי התקשורת.

תוכנת ניהול מלאי כזאת היא דרך מצוינת לארגון ולסדר והיא כלי עזר מצוין, שבשנים האחרונות הפך לנדרש יותר ויותר.
השימוש בתוכנת ניהול מלאי יחשב עבורכם באופן אוטומטי את העלות שבקנייה הראשונה, וכן את ההוצאות הנלוות, כגון: ביטוח, תחזוקה, שדרוג, תמיכה וכדומה – כאשר תציגו בפני ספקי תקשורת את תוכנת ניהול מלאי זו, הם לא יוכלו לומר דבר, ככלות הכול, הדברים כתובים שחור על גבי לבן, ולכן הם יתקנו מיד את החשבונית שהוציאו עבורכם [באם תתגלה שוב טעות...].
דרך נוספת עבור חיסכון בעלויות תקשורת, שבעת האחרונה תפסה תאוצה רבה – היא השימוש בסקייפ, שמציע לצרכנים "סקייפ פרו".
לסיום, עלויות התקשורות חורגות מכל פרופורציות – זה הזמן להכניס סדר וארגון לדברים, לייעל את הקיים ולהשתמש באופציית החדשות וכך תוכלו לבצע חיסכון בעלויות תקשורת משמעותית.

דרושים

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .






אין תגובות: