יום שני, 7 במאי 2012

כיף לתקשר!


המהפכה בעולם התקשורת הכירה לעובדים מגוון מוצרים ושירותים כמו מערכות ראש משוכללות
ושרותי זיהוי קולי מבית טלקול ומתחרותיה. מערכות ראש לטלפון המשמרות את בריאות העובד, קלילותו וערנותו בשילוב עם מערכות זיהוי קולי המספקות מענה ללחץ השיחות המצטבר, יחד יוצרים סביבת עבודה נעימה ויצרנית במיוחד. לא עוד כאבי גב וצוואר מ"חיבוק" הטלפון או לקוחות הממתינים על הקו שעה רק כדי לזכות במענה קריר וחסר סבלנות.

משפרים ביצועים!

בטרם נכנסים ליתרונות הגאדג'טים והשכלולים הטמונים באותן מערכות ראש מתקדמות, חשוב לציין כי בריאות היא שם המשחק. לפני כניסתה המבורכת של מערכת ראש לטלפון רבים מאתנו נהגו "לערסל" את הטלפון בין הכתף לאוזן, פעולה שתורגמה פעמים רבות, בלא יודעין, לכאבי גב וצוואר וכן גם לתשישות מצטברת. מערכת ראש לטלפון מפחיתה משמעותית כאבים אלו, משפרת בצורה ניכרת את היציבה, ומשמרת את תחושת האקטיביות והרעננות של הצוות המקצועי עד תום יום העבודה. מעבר לברכה הפיזית הטמונה במערכות אלו, מחקרים מראים כי השימוש בהן מגביר את תפוקתם הכוללת של העובדים במעל ל-40%. זאת בשל פינוי הידיים העובדות שאינן נאלצות להחזיק את השפופרת ולהקפיא את רצף הפעילות. מיותר לציין שתוספת שרותי זיהוי קולי מבית טלקול מסייעים אף בפיזור העומס.

מיטב השכלולים!

הפגת לחצי השיחות באמצעות שרות זיהוי קולי כמו טלקול או ייעול פרודוקטיביות העובדים ושמירה על בריאותם באמצעות מערכות ראש לטלפון הם רק ההתחלה. מהפכת התקשורת יצרה מערכות ראש חוטיות או אלחוטיות מתקדמות במיוחד שביכולתן לסנן את רעשי הרקע ולחדד את איכות השמע. לאזניות מספר רק של חיבורים המתאימים למגוון מכשירים. משקלן קליל ואורח חייהן רב. מערכות ראש טלקול בטכנולוגיה אלחוטית מאפשרות עבודה נוחה במיוחד לאורך שעות עבודה מרובות, אלו ניתנות לחבישה באמצעות קשת או על גבי האוזן. למרות שהמערכת אינה בנויה לחיוג ליעדים רחוקים מדי ומוגבלת מטוואי השטח והמרחק מאזור החיוג, עדיין ניתן לענות או לנתק שיחות שמקורן מיעדים רחוקים. בסוף יום העבודה, ניתן בקלות להניח את האזניות מבית טלקול ולהיעזר בשרותי הזיהוי הקולי המתקדמים המוצעים בענף.
חושבים על הכול!

מערכות ראש איכותיות של ענקיות התקשורת כדוגמת טלקול מסייעות במיגור הלחצים הפיזיים המצטברים באזור ה- צוואר-כתף- גב. אך כיצד מפיגים את הלחצים הנובעים מעומס שיחות מצטברות? התשובה לכך היא חד משמעית- מערכות לזיהוי קולי. מערכות אלו המשווקות על ידי טלקול מציעות פתרון זיהוי קולי המאפשר ניתוב ומתן שרות על בסיס שיחה. מערכות אלו מותאמות לצרכי הלקוח ויתרונותיהן בולטים- מענה טלפוני קצר וענייני, מילוי צרכי הלקוח בצורה מקצועית ומדויקת, וכמובן, זמינות מלאה ללקוחות שבסביבת עבודה דינאמית מעדיפים להעלם מהקו מאשר להמתין שיתפנה. יתרון נוסף של מערכת זיהוי קולי מבית טלקול הוא החיסכון המשמעותי בתהליכים כמו גיוס עובדים, הכשרתם ומעקב אחר עבודתם.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .






אין תגובות: