יום שני, 24 ביוני 2013

המרכז למחול שוהם

המרכז למחול הוא בית ספר למחול, בניהולה של דולי זורניצר. בית הספר הוקם במטרה להקנות לתלמידיו טכניקות שונות ומגוונות בסביבה מקצועית ותומכת. במהלך שנות הלימוד, זוכה כל תלמיד לפתח יציבות וביטחון עצמי על הבמה ולהכיר סגנונות ריקוד שונים מתחום המחול. תלמידים רבים שסיימו בהצלחה את מסלול הלימודים במרכז למחול, פיתחו קריירה מצליחה בארץ ובעולם בריקוד המחול. אם גם אתם שואפים להיות רקדנים מקצועיים ולרכוש את הטכניקות שיהפכו אתכם לכאלו, המרכז למחול שוהם פותח את שעריו ומציע לכם בית ספר ברמה הגבוהה והמובילה בישראל.


בגרות והתמדה
העקרונות הבסיסים איתם צריך להגיע כל תלמיד אל המרכז למחול שוהם הם בגרות והתמדה, על מנת לעלות על המסלול המוביל להצלחה. הצוות המקצועי במרכז מעביר מערכי שיעור מקצועיים בהם על כל תלמיד להשקיע ולהתמיד שהרי ללא
התמדה הטכניקה אינה תתבצע בשלמותה. במהלך הלימוד רוכשים התלמידים ומפתחים גמישות , קואורדינאציה ואתלטיות גבוהה אך שוב זה רק במידה ואכן ישנה התמדה. רק אם אתם מרגישים מוכנים ללימודים ברמה גבוהה, הדורשים מכם כוח רצון, הקשבה בגרות והתמדה, הגיעו אל המרכז למחול ובחנו את האופציה להשתלב בבית הספר המוביל למחול, בית ספר שייקח אתכם בצעדי מחול אל עבר ההצלחה וההכרה ביכולות הריקוד שפתחתם.

המרכז למחול שוהם לוקח חלק באירועים ממלכתיים
כל אחד מתלמידי המרכז נבחר בקפידה ועובד קשה על מנת להגיע להצלחה המיוחלת. המרכז למחול שוהם שם לו למטרה להיות בית ספר מוביל למחול וכשם שהצוות המקצועי עובד יומם וליל למימוש יכולות התלמידים, כך גם נדרש מכל תלמיד ותלמיד.
כשמדינת ישראל חגגה את יום הולדתה ה- 60, נבחר המרכז להציג את התוכנית האומנותית של טקס הדלקת המשואה ולא בכדי. במהלך השנים למדו להכיר ולכבד את המרכז ולהבין כי הרקדנים המקצועיים עתידים לעמוד בכל משימה, פשוטה ומורכבת כאחת, בזכות ההתמדה והנכונות לבצע מופעים מקצועיים ברמה בינלאומית.
גם בפסטיבלים שונים מעבר לים לקח חלק המרכז למחול שוהם וימשיך גם בעתיד להשתתף בפסטיבלים שונים ומגוונים בגרמניה, לטביה, לונדון, ארצות הברית ועוד.

אילו סגנונות ריקוד לומדים בשוהם
המרכז למחול שוהם מאפשר לכל תלמיד ללמוד סגנונות ריקוד רבים ומגוונים לרבות בלט קלאסי, פוינט, מחול מודרני, ג'ז, ג'ז מודרני, היפ הופ ועוד. כל ילד החל מגיל 3, יכול להשתלב במסלול הלימודים אשר יכלול אימונים וחזרות רבות ומגוונות באולם ועל הבמה כדי לרכוש ביטחון לעתיד. במהלך שנת הלימודים יכולים להגיע ההורים לשיעורים פתוחים אותם מארגנים בבית הספר, שיעורים שמאפשרים להורים להתרשם מהתקדמות התלמיד ומתוצאותיו האישיים. בבית הספר קיימות להקות ייצוגיות אשר לוקחות חלק פעיל בפסטיבלים בארץ ובעולם, מייצגות את בית הספר בכבוד בכנסי מחול, בקורסים, תחרויות ובפרויקטים קטנים וגדולים כאחד. באו ללמוד ריקוד במוסד המוביל בישראל ורכשו טכניקות רבות לבאות.

אין תגובות: